Holy makaroni

Wow alltså. Inte igår man skrev något här inte. :D 
men kanske ska göra ett försök.
 
i slutet på förra året bestämde jag mig för att jag skulle ha ett jag år, vilket betyder att det är ett år då jag skulle göra saker som jag vill och velat göra i år om inte mer. drömmar som ska uppfyllas osv. Och jag kan meddela er att so far so good ;) 
jag har bland annat flyttat från Kiruna, och jag har hittat min dröm kvinna, jag har besökt Harry Potters värld  samt London och jag har kramat mina idoler (samt sett dom live). Så jag kan inte direkt säga att det är något fel med det . Men än är inte året slut. Det är några dagar kvar och allt kan hända. Men jag tror att jag ska fortsätta att försöka uppfylla lite av mina innan jag dör upplevelser även åren framöver. Det är liksom ganska kul. :)
 
sen kan man ju hoppa såhär till något helt annat också, typ film ;) 
kan säga att filmtittandet pågår än, dock inte lika intensivt med dom nya. Eller med dom gamla heller för den delen. Men det tittas iaf. Det är huvudsaken. Den nyaste filmen jag sett är sista delen i the hobbit (awesome), har väntat ett år på den och några till och såklar är det endast den som kom ut också. Suck.
jag ska förklara vad jag menar så ni inte blir putt på mig :P 
jo såhär är det, ni kanske mina Narnia filmerna? Hoppas det iaf. Nå det kom ut tre filmer av typ sju. Dom sista fyra kom inte för att det inte fanns intresse, filmerna drog inte in nog med pengar för en fortsättning och därför sluta dom bara mitt i allt. Så irriterande. Hur som helst. 
Sett Mortal instruments? Helt gudomligt bra film, men kommer det en uppföljare, nå näää, dragon var också en sån film kom jag på nu. Hallå fortsättning tack...
mortal instruments ska visst bli en serie, men hallå dom aln inte bara byta ut film till serie och säkerligen skådisarna också. Nä tack usch va elakt. 
Fasen jag undrar om inte Beautiful creatures också blev nekad uppföljning. Äh nåväl, man får läsa böckerna ist.
man får väl glädja sig att efter åår så kommer iaf en fortsättning på Narnia. Dock måste dom byta ut skådisarna då dom blivit för gamla att vara med, that sucks. Och så får man ju hoppas att dom håller detta med fortsättning, annars får jag frispel :P jag är ett filmfreak and i Love it. Nu tackar och bockar jag för mig och så ser vi när jag dyker in igen. hejdååååååååå.  
Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0