tissenisse

kan ju börja med att säga, vars fasen har alla bra skräckisar tagit vägen. blir faktiskt lite ledsen nu ju. sett så många men inga bra och alla går i paranormal activity anda. okej kanske inte alla, men en jävla massa iaf :P
så nu var det sagt.



1. bra film, rolig och denna kvinna jennifer love hewitt är så vacker :) gör inte saken sämre direkt.
2-4.  dåliga filmer, pa inspirerade, dock gur dåliga som helst. pa var åtminstone bra :D
5. typisk askungensaga film, men den var bra iaf :D
6. bra film, sån där måste se slutet film, påminner om ocean eleven och dom filmerna :D
7. njä, var som tvungen att se den efetrsom jag sett ettan och tvåan. men ja slutet var väl bra haha :D
8. oh den gilla jag. mycket rolig, haha.
9. bra film, påminner dock om imagine me and you lite, fast i svenskt stuk haha. men den är då något att rekomendera :D
10. den var sådär, men ändå okej, men ändå inte. det är nog en film jag måste se igen för att veta om jag gillar eller inte :D
11. sett dom andra av wrong turn, se denna, lika bra liksom. :D den är helt okej enligt mig.

sådärja!
Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0