juletid julefrid

japp nu är julen 2011 över. helgen har varit mys med familj, dock är det trist att den går så fort på den fronten. men har iaf kommit fram till att julen är inte alls som förr. saknar julen då man var barn. då hela familjen och släkt var samlad. då hela dagen bestod av jul inte bara någon timma med mat och klappar liksom.
förr då var det, frukostgröt, klappöppning, julbord, mys vid kalle, tomte på besök, bus, kvällsfika och massa massa mer. nu är det kalle och mat och klappar sen är det över.
men kan säga att jag hunnit med en hel del film iaf :D

nu tar vi den biten.



lite blandad kompott i årtal.
1-4. inte bra och inte dåliga, men inga jag kan säga, se dom! till det är frivilligt :P
5. usch, grym och äcklig film. fick spola till slutet för att den skulle ta slut fortare. inge bra alls!
6. haha denna film är bra. sett den flera gånger och glömt bort den, bara en slump att jag hitt den igen. så underhållande :D
7. barbie säger väl allt. katti gillar barbie, dock var inte denna lika bra som andra :P men funkar.
8-11. inga jag fastna för. sett dom en gång och det räcker gott och väl. cabin by the lake tror jag det fanns en 2a på så kanske måste se den i brist på annat men annars så inga rekomendationer från mig iaf :D
12. hyffsad, lite mystik sådär. helt okej för mig :d
13. haha, den var kulig. se den! :P

...
Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0